Future Bright – A Data Driven Reality

In de Future Bright serie heeft SAS een nieuw boek uitgegeven, Future Bright - A Data Driven Reality. In het boek staat de rol van data in de snel veranderende samenleving centraal. Organisaties, experts en ervaringsdeskundigen delen in dit boek hoe zij inspelen op deze nieuwe realiteit en geven tips waar en hoe te beginnen.

We bewegen ons richting een datagedreven samenleving. Dankzij ontwikkelingen als 'The Internet of Things' worden er steeds meer processen geautomatiseerd. Tegelijkertijd ziet analistenbureau Forrester de opkomst van 'The Age of the Customer'. Klanten laten digitaal een spoor na, en verwachten dat die informatie gebruikt wordt om hen een beter en relevanter aanbod te doen.

De impact van deze twee ontwikkelingen is groot. Veel bestuurders realiseren zich dat wel, maar nemen nog weinig gestructureerde actie om hun organisatie echt klaar te maken voor deze Data Driven Reality.  Hoe pakt u dit aan? Hoe gaat u om met de toenemende complexiteit en stroom aan data? Hoe ontwikkelt u een goede visie op data management?

Met deze editie van ‘Future Bright – A Data Driven Reality’ biedt SAS u nieuwe inzichten. Gerenommeerde experts op het gebied van data management delen hun visie en kennis met u. Aan de hand van interviews met bedrijven waaronder Rijkswaterstaat, Gelre Zieken- huizen, Securex, OLVG en DSM en experts als Jill Dyché en Ronald Damhof geven inzicht in welke stappen u moet zetten om data management een centrale rol toe te kennen in uw organisatie. Zo bent u in staat om zowel uw fundament op orde te hebben als uw data volop te benutten voor innovatie.

Download via de website van SAS het e-book.

future_bright

Comments are closed.